Utanför fönstret slår våren ut, marken blir grön igen. Allt som var dött väx till liv, det kan och vi .

jag har typ träningsvärk i rumpan! fick det på innebandyn idag med wipro, men hallå? hur fan gick det till? ofta jag typå sprang runt och spände den? Visste inte ens att man kan få det där?

psykologin går iallafall BAJS! och då menar jag det verkligen. Jag hatar skribuppgifter, jag komemr faila. men som min söta mamma alltid säger: "du gör ditt bästa, mer kan du itne göra", men det känns ändå förjävligt att det itne blir bra, som att mitt bästa inte räcker till. För då det gäller saker som jag skriver ssom dikter, sånger och andra arbetsuppgifter som jag får så tycker jag dem är jätte dåliga och inte är bra alls. Medan mina kompisar och så kan tycka att det är jätte bra. Det är nästan som ett litet "handikapp" eller handikapp är väl fel ord att använda, men det gör skolan mycket svårare för jag har som alltid en press på mig att jag måste prestera bra och jag blir aldrig nöjd med det jag gör.  Så jag kan sitta uppe och oroa mig för att uppgifterna är dåliga eller inte tillräckligt bra. Iblandfår jag tillochmed panikångest attacker ibland när det är något som jag verkligen vill prestera bra på men som jag tror har gått dåligt.

ajja, ska iallafall fortsätta med att sammanställa mina intervjuer på datorn och sen analysera lite mer och jämföra. Wish me luck? det lär behövas.

längtar tills nästa år, så ska jag skaffa årskort på discgolf terminalen och spela massa !

Jag är bara livrädd,
- det är väl itne så farligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0