the sun is lost. The town. the boy seems to follow the memories of its light

Igår blev det träning, bästa tärningen på hela året typ. Allt flöt på och alla gjorde sitt och allt gick skit bra! Sen for jag och Olivia till Pia där hon och Sanna väntade på oss, vi gick på max för jag och Olivia hade blivit jätte hungriga efter träningen. Sen begav vi oss av till hemmakväll och hyrde film "the dog problem" och någon annan film som jag itne minns namnet på. Ajja helt spårad kväll/natt/morgon kan jag ju iallafall tala om för er.

menmen, orkar itne skriva mer Peace out!


Kommentarer
Postat av: Daniel K

Haha tack för stödet ;) blir nog fler ska du se!

2009-10-27 @ 15:20:03
URL: http://danielmk.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Nej men vi har ju engelskaprov också=S

2009-10-27 @ 15:25:08
Postat av: aljh,-

haha troligt att klockan var 13.37 =]..

2009-10-30 @ 01:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0