It's the hardest thing I'll ever have to do, to look you in the eyes and tell you i don't love you.




så sjukt härliga!

jag måste erklgien städa mitt rum imorrn. Kläder överallt, hälften av dem ska till tvätten.  Men jaja, det komemr gå fort hoppas jag.  nää palalr itne skriva nått inlägg just nu,a lldeles för slut och trött.'r det mesta dels av tiden nu för tiden. Särskillt den här veckan då jag itne tränat något ( asså förra veckan) borde vara konstigt, borde vara piggare då jag itne tränar men det blir precis tvärt om! så på onsdag blire förmodligen tärning, blev ingen idag. Ser fram emot den så sjukt mycket!

ajja peace out!



Kommentarer
Postat av: johanna .e

cool frilla ;)

2009-10-15 @ 21:24:19
URL: http://threechiicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0