I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.

Jag sitter och leker i photoshop, jag älskar det. och här är ett av "resultaten": Men jag är itne helt färdig än, finns ju sjukt mtycket "finjusteringar" och smådetaljer och massa annats som behöver fixas och göras bättre och få det att se verkligare ut. men nu visar jag iallaall hur långt jag hunnit nu. kanske inte så jätte bra, men jag jobabr påre! :)

FÖRE:


EFTER:

Peace out!


haha borde kanske börja jobba för kissie, så att hennes bilder åtminståne inte ser alltför photoshopade ut!

ahha nää men skämt åsido haha!

Kommentarer
Postat av: linnea

åh läckert :D

2009-10-28 @ 00:44:50
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0