För halkigt för att cykla kan jag ju vara snäll och tala om för er!

Sitter på skolan nu, vi har tema dag: " livsviktiga relationer" så två stycken från kyrkaan är här, nån maja och så erik. Han är ju bara för härlig, han hade ju gabbie på konfan och han jobbade på KU och höll i min ledarutbildning. Fyfan så kul säger jag bara.

dessutom halkade jag emd cykelm imorse ( lät bättre så än att bara säga att jag föll) Det är fan livsfarligt, fast jag borde kanske ha saktat in när jag visste hur halkigt det var! ahha menmen bra jobbat HannaH. Fast det konstiga är att jag föll åt vänster sida, men har ont i högerhand, har tydligen tagit emot mig med den. jaja, som tur var såg ingen mig !

ajja, det var lite om min morgon, peace out!

livet är fan till för att bjuda på sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0