resultat av färgning.

ojojoj, jag har typ sovit bort ala dagar underlovet, eller ja, stiger typ upp2 haha. HUR SKÖNT SOM HELST KAN JAG JU TA OCH TALA OM FÖR ER.

jag, gabbie och corrny färgade ju som sagt håret igår, och nu tänkte jag lägga upp lite före och efter bilder på det

FÖRE:

Gabbie


Cornelia

Jag

EFTER:
Gabbie

Corrny

Jag, och nää det är inte så där svart som det ser ut på bilden irl.

Ajja, sen ikväll så ska jag dra till Forsan där simon och steffe också kommer vara, sen typ några emr också? FÖr simon skulle typ dra med sig några han kände? Kommer bli en kanon kväll hpopaps jag på iallafall, ska snart börja sminka mig och göra mig iordning, ahha sen måste jag välja kläder också, vi får se hur det går. HAHA,

PEACE OUT!


ser ut som blod..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0