Compelled to speak when not to speak, My words lead & I follow.I must talk or else I'm weak, Let no one know my shell's hollow.

Sitter här och lyssnar på evergrey ♥ Dem är så sjukt bra,! kan itne sluta lyssna på dom. Tack Larsa för tipset om dem! Du kinga ju allt.

For itne till skolan idag, hade så sjukt ont i ryggen och vi har bara idrott så kändes inte så värt att fara dit utan stannade hemma och vilade istället. Asså min ryg kan ju bar ta och dö. Jag vill itne att det ska göra ont.

ajja, funderar på att göra ännu en ny design, haha jag är inte så värd lixom haha.!

menemn, nog för idag kommer som inte på något mer att skriva, så peace out!

ta mig tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0