my life, my storie

OKejokej, har inte gjort mycket idag. har sett film och suttit vid datorn.

Har så sjukt ont i höften så blir att åka till vårdcentralen så att jag ska få en remiss och fara och röntka för att se om det är en spricka..
YAYY jag vill INTE ha en spricka....!! SKa jag aldrig få spela innebandy?!
Först sjuk en månad, sen knä problem, sen massa läxa, sen knäet, och nu det här ÅH vad jag blir arg....

Menmen nu sitter jag och lyssnar på världens finaste låt. : Ryan Cabrera - true
"I've waited all my life to cross this line
To the only thing that's true
So I will not hide
It's time to try anything to be with you
All my life I've waited
This is true"


Det är någonting med den här bilden som gör att jag älskar den. (även fast jag ser ut som en typ kossa.)
Men linneas min känns som så uttryckfull elelr nå. ahah

Kommentarer
Postat av: linneA

UTTRYCKSFULL HAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAH!!!!

2009-03-24 @ 14:31:58
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0