jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.

okej, idag borde jag egentligen ha varit ute och njutit av detta sköna väder men jag sov istället. Lite blandade känslor dära, men vill ju som både sova länge för att det är skönt och sommarlov och man akn de. Men samtidigt vill man ju vara ute i solen och njuta? äsch vafaan gjort är gjort.

Har sett Ghostwhisper med syrrorna idag. MYSPYS.


Ikväll blire kanske att vara med linnea. och se typ skräckisar! Var med henne igår efter att vi hade dragit från sanna. Vi pratade ut lite om allt möjligt och måste bara säga taclk för den du är mot mig, dig själv! ♥

Aja nu ska jag dra!


PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: linnea

kan inte ikväll, var tvungen att fara till mamma :/ men imorgon typ?

2009-06-28 @ 19:33:36
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0