Don´t try to be anyone else, you are good just the way you are!

sitter his aljh nu, vi kom typ nyss hem från att ha varit och åkt gummibåt på älven. Vi for typ där vid 12.15 någonting från mobacka eftertt vi alla hade blåst upp båtarna (jag, aljh, pontus och elias, alla andr bangade) sen så flöt vi omkring och pratade och massa anat. Sen när vi kom till kyrkholmen och åkteunderbron så var några av linneas kompisar ovanför så dom hoppade ner och typ skvätte ner oss så vi blev jätte blöta... tack för de. Linnea gick upp och slog eliasS han som hoppade .. haha ägd!!

Aljh äroch äter mathos sin farmoroch farfar så jag sitter hör och har allmänt tråkigt . haha men nu tror jag att hon kom tillbaka. eller någon kom hit iallafall. läskigt, tänk om det är en tjuv ;O ! okejokej är nog inte en tjuv, jag har bara för livlig fantasi HAHAHHA.


Sen så ikväll blire att vara med Linnea , ska fara till henne och hjälpa hon att passa hennes lillebror Ville. komemr nog bli trevligt och roligt. HOPPAS JAG Då, för med henne har man alltid kul oavsett vad man gör, man kan skratta åt ingentingoch så vidare stört härlig tjej asså.

Sen sp kommer aljh komma tillbaka ikväll /natt? för att hon ska sova hos oss och så far vi ner till GBG imorrn på morgon typ kl.6, jagmåste fan hinna packa innan. Jag får panik, jag vet itne vilka kläder jag ska ha med, elelr vilka skor jag ska ta.  Jag har typ börjat älska skor under det senaste halvåret, förut har jag haft samma i typ flera år men nu har jag köpt 7-8 skor på bara några månader, vad hände egentligen? ahhaha fail.

Ajja peppa imorrn, och nu har inlägget redan blivit allt för långt! så hare bra alihopa, hejrå!


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: linnea

kommer du nu då ;)

2009-06-29 @ 17:43:27
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0