och alla de nätterna jag ligger vaken för att vänta på att en ängel ska flyga ner, en räddande ängel som ska bringa glädje och sätta ett leende på mina läppar

eYYYY allesammans
linnelito här, hannah befinner sej för tillfället i boviken, där hon kommer att sova inatt vad jag vet, kanske någon fler, men information om det senare. jag och hannah spenderade först kvällen ensamma vid grillringen på alhem, med godis och cola, inte helt fel! sedan fick vi sällskap av mina bröder hjalmar och alfred och deras kompis cajsa, så det blev korvgrillning och poängjakten. vi tog huuur många bilder som helst, men tyvärr så har min dators anslutning till internet gått i kras, så mobilt bredband och jag är rätt tighta nu, dessvärre går det så jävla långsamt, och jag ska upp och jobba imorgon. så, jag kommer bara att ladda upp ett fåtal av bilderna, men ni hittar några fler på min blogg, så kika in där om ni är intresserade. PEYZZZZ.








måste sova nu, men som sagt, kolla min blogg efter fler bilder, och hoppas ändå att det blev bra såhär hannaaaaah :$ puss, och tack för ikväll!

Kommentarer
Postat av: linnea

kan skicka dej resten av bilderna sen hanniiii!

2009-07-30 @ 16:54:02
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0