We've seen our share of ups and downs, oh, how quickly life can turn around.

Vi har just haft värsta mysiga middagen med familjen. Är första gången på hur länge som helst som hela familjen är samlad. I och med att Rebecca inte bor med oss- alltså stora syter. kan ju säga att jag älskar när rebecca är här, tycker det är jätte roligt och jätte mysigt.
Som idag när jag kom hem så skulle vi och handla massa åt mamma och vi hade jätte roligt. Verkligen! det som väl är bra att hon inte bor här är väl att nu när hon väl är här så uppskattas det mycket mer. För annars när hon bodde med oss unde vi bråka ganska ofta. NU blire inte lika ofta för man vill som ta vara på den lilla tiden man har. Särskillt nu när hon flyttar ner till uppsala efter jul... kommer sakna henne sått så grymt!!!
nu ska jag illafall städa för sen ska jag och rebecca och hyra film .
jag och syster för länge sen.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0