Maybe redemption has stories to tell, maybe forgiveness is right where you fell

Kom just hem efter en hel schysst kväll på "konserten". Kan ju säga att Mathilda som spelar i NoMotive, är så sjukt grym så det är inte sant!

Sen så vare även första gången jag hörde "Werewolf Syndrom" som faktisk var riktigt grymma"!!! och jag som var "papparazzi" där borta blev bedd av deras basist att skicka bilderna som jag tog(med linneas kamera, så blir först att få bilderna av henne)!

Sen så nu vet jag nte riktigt vad som händer blir förmodligen att sova för ingen annan är vaken typ.. eller se nån film. Men mat ska jag iallafall ha!

PEACE OUT!

sommaren -08!  bästaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0