Kan någon inte bara bjuda mig på en utlandsresa eller ge mig sommar?

Kom just hem från coop, har köpt lite gotis till imorrn då vi ska hålla i ett barnkalas. Jag råkade göra en liten fel miss, men tur att man bor nära coop så man kan gå dit. Var nära på att jag glömde, det hade inte blivit bra.  Fryser ialalfal som faaan även fast jag kommit in.

Jag trivs verkligen inte på vintern, blir typ deprimerad av att inte få ha sol och inte kunna bada och att man måste ha så mycket kläder på sig.  jAg vill verkligen ha sommar nu. Redan less på snön och den kom inatt. Inte kul! Mamma snälla bjud mig till nått varmt land?!

PEACE OUT!


va säger ni, vilket ser mer inbjudande ut?
Jag röstar på badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0