I remember every look upon your face, the way you roll your eyes, the way you taste.

Sitter hemma hos Linnea nu, vi ska barnvakta Ville. Är kanon, var ju alldeles för länge sen jag och linnea sågs. Sen så ska dem äta tomtegröt, fast det var ju en miss att linnea glömt att jag inte gillar det, men vaddå, vad gör det om hundra år?

Eftersom vi hade nationella idag, vilket gick sämst!, så fick vi sluta när vi var klara så jag smsa och hörde med Mia när hon sluta och undra om hon ville gå på stan med mig och hon var inte sen på hänga på. Så blev stan ett tag sen gick vi på ica och köpte butterbullar och gick sen hem till mig och mia fick höra mina låtar som jag skrivit, lite pinsamt (A)  sen följde jag henne till sin buss och träffade robin på husshållsplatsen men han kände inte igen mig först. Sen blev det bussen till Linnea och nu sitter vi här.


PEACE OUT!
nu skickar linnea massa nakenbilder till mig.....

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHA lööööves it

2009-12-10 @ 16:37:11
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: linnea

är ändå vacker naken

2009-12-10 @ 16:37:27
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0