haha vad hände med världen?

måste ju bara säga att min syster,Gabbie, är den ehmm... smartaste personen jag känner..
G: "Hannah, får jag låna din mobil jag måste skicka ett sms"
J: tittar på henne " Varför då?"
G: Säger jätte seriöst "Ja men nån har skickat mig ett sms och jag vet inte vem det är"
J: "men hitta.se? "
G: "jaaah, det kan man juh! så långt tänker jag inte" skiner upp.
Jag öppnar en ny internet sida och tar fram hitta.se och tittar sen på Gabbie som sitter jätte glad och tittar på skrämen. Så jag jag hon en liten, inte smäll, men ett jätte lätt slag i pannan.
J: "gabbie, jag behöver numret!"
G: vaknar upp" jaaa, det kan ju vara en bra idé!"
Jag skrattar och hon skrattar med mig och säger
G: "haha det blev som att jag typ vaknade där, jag var ju helt borta"
Så där har ni anledningen till att min söta älskade lillasyrra är den smartaste personen jag känner!
Förlåt Gabbie, men det var jätte kul faktiskt
gumman ;*  ->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0