En räddande ängel som ska bringa glädje och sätta ett leende på mina läppar?

Sitter nu och äter, äter inte så mycket för det är träning sen ikväll kl 8, och jag har skit svårt att äta innan träning. men var så sjukt hungrig och utan ork nu typ så det behövdes.

Innebandyn nu med grabbsen gick väl hyffsat, gick varken dåligt eller bra. Men den största skillnaden från förut och idag var att ALLA mobbade mig idag..... seriöst, alla. inte ens lite kul... eller jo kanske lita för jag retas ju tillbaka men ändå! Och så Mange är ju värst, först på nått vis, vet verkligen inte hur han kom in påre så sa att att jag tydligen var jätte kåt på han och att så fort jag såg han började jag dregla? Sen ba att det var så svårt att springa efter mig för det var så halt.....  SOM OM! ska fan kötta han! sen när den slutat så-
jag ba: "Mange får jag åka med dig hem?"
han ba: "Jasså du vill följa med mig hem? ojrååå"
ALLA: "haha ojråååå!!!!!"
jag ba: " manga sluta misstolka ALLT!"
Oskar:" men mange sluta tro, som om hon skulle vilja följa dig hem"
Mange ba: " så då blire lite bullar och vin sen då hannah?"
Då lästa jag mina sms och såg att mamma skulle hämta mig så -
jag ba: "nää mange jag vill inte åka med dig!"
han ba: "nähä men gör inte det då?"
jag ba: "nää för du mobbar mig så mycket!"
så jag gick till omklädningsrummet
han ba:" hannah skaru åka med eller inte?"
jab ba: " nääää!"
och nu sitter jag här.


Sen så har jag hjälpt Cornelia och Johanna, som ska på julfest på sin skola, att fixa håret och så. Har lockat det pårom. Dem blev jätte söta!
ajja det var min dag hittills

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0