But wait, now how long could this take? It’s hard to find a man, When you’re gone before he wakes. They say it’s hard to achieve But can’t a girl believe?

Rebecca for idag, alltså syster. Hon flyttar ner till uppsala idag. så jag är otroligt emo just nu. Är så sjukt glad att hon väckte mig innan hon for så jag fick säga hejdå och ge henne en kram! Men det känns jätte tråkigt att hon inte kommer finnas här i skell längre, kommer sakna henne jätte mycket! men jag är äöndå glad för hennes skull att hon är lycklig.
<--  syster <3
just nu håller jag på att hjälpa gabbie att göra en ny design till hennes blogg. eller okej, det blir inte en ny design eftersom hon ville ha en av dem jag gjort tidigare, men ska ju lägga in andra bilder och text.
så nu ska jag fortsätta
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0