Utan er varje dag skulle världen vara svår, allt vi gått igenom, alla år efter år.

igår var jag och aljh på Vbb(som aljh kallar de,) och badade, först var jag och linena ensamma där och sen kom richard och eliasS och joinade oss.  jag och linnea for dit tidigt vid 10. och guess what, jag cyklade(från bergsbyn)! 8 km(elelr nått sånt) på 20 minuter, seriöst. det är ju typ bra. var så stressad för jag trodde jag skulle komma försent, men avr där 10 min innan. så det va ju luuuuuugnt!

Sen blev det att cykla till linneas pappa (sörböle)där vi skulle äta hembakad pizza för mamma, marcus och cornelia skulle ockås dit. efter maten drog linnea iväg med robert för dom skulle vara emd varann så jag drog in till stan för att kolla hur mycket pengar jag hade kvar och jag hade 300?! randomt för jag trodde jag var pank haha. 

Och jag ville ha nått att göra så jag smsade och hörde om olivia ville vara emd mig för det är ju som ändå på vägen hem till mig så jag drog dit och vi var hurtiga och gick till ica morön och köpte massa onyttigheter. Sen så cyklade vi till mig och såg film och spårade oh pratade sen så sov vi i husvagnen och gissa om det var varmt när man vaknade! man höll ju på dööö!


idag efter att olivia dragit for jag och cornelia och köpte en stor bergsbyglass var, tjockt men vadå? så länge det är gott skiter jag i hur onyttigt det är. Dessutom förtjänar jag det ju nästan för har cyklat cirka 5 mil på 3 dagar. typ duktigt juh.

 ajja , ikväll blire att dra till syrrans lägen het för jag och bror ska sova där (syrran är borta) . Vi ska sova där för att vi ska ha visning av huset och mamma vill slippa städa flera gånger om(jag förstår henne)  så blir inbgen uppdatering på datorn typ... det suger. får ta emd massa böcker dit bort typ.


ajja peace out!


 för övrigt, grattis till alfred som fyller 6 år idag. GRATTIS GRABBEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0