Memory is a way of holding on to the things you love, the things you are, the things you never want to lose.

kom hem för ett tag sen, jag olivia, simon och erika har varit på matfesten och sen drog vi till Olivia och hämtade deras nyckel till en "kammare" som dom har i bonnstan, så vi satt där och chilalde och spelade spel och drack massa läsk, sockerdricka ftw!  Så tack för typ en underbarrt härlig kväll hörrenini.! och jag är så otroligt "kräsen" och feg näre gäller mat, så satsade på tacos - ett säkert kort, på matfesten, vågade inte prova på nå nytt... hähä.

Ajja imorrn blire nog discgolf med Erika, Simon och Olivia på dagen, sen kasnke Stefan på kvällen. vet inte riktigt, vi får se hure blir. 

Jag börjar vara så där lagomt trött nu, så funderar på att sova. Klockan är ändå snart 3 och vi ska upp och spela discgolf kl 1 så kasnke dags att sova gummanlilla?

ajja, tror jag kör på de, så
PEACE OUT!
ganska sådär lagomt gulligt halsband!














thank you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0