Ingen dör oskuld, livet knullar skiten ur oss allihopa.

okejokej, städar nu, känenr mig typ duktig. Visning av huset på måndag så ska typ rensa och packa ner i kartonger..... lite mindre kul och jag har upptäckt att min garderob börjar vara för liten, så jag ahr sagt det att när vi flyttar till a-torp, sörböle elelr vad man nu ska kalla det, så ska jag ha en 120 cm säng och många garderober sen är jag nöjd!

Peppar iallafall tältning ikväll med kvartersgårds gänget, ett fint smeknamn som linnea kom på.! lir att se skräckisar och prata och ha allmänt trevligt för att sen tälta ute på sannas gård typ!  Ska se om jag hittar vårat 9manna tält, (man rymms typ mer! tältet är STOOOORT)  sen ska jag hitta någon sovsäck och typ nått liggunderlag, haha1 sen ska jag tigga skjuts av mamma för jag orkar itne cykla med alt sde där, sött va !


ajja , nu måste jag fortsättsa med städningen om jag ska få fara ut ikväll.  så


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: linnea

TAGGAD PÅ KAKTUS

2009-08-01 @ 17:26:42
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0