I'm falling even more in love with you.

oj sjukt trött, har ite gjort ett jävla piss idag. !  känns as skäönt att ha sommarlov, sova länge, stanna uppe sent osv.

Imorgon blire troligtvis att måla staketet hos Thess på morgon och sen typ kanske bada och sola på dagen och sen discgolf på kvällen! kan livet bli bättre? livet leker och solen skiner. hoppas den gör det imorrn också. ska bara hitta några kläder som jag inte är så rädd om och som jag kan måla i. ahha, fast om det är förjävla varmt blire typ att stå naken! haha.
ajja, nu ska jag äta nudlar, som jag förövrigt hatar egentligen. äter det bara för att det går sbnabbt och jag orkade inte göra någon annan mat just nu.
'

PEACE OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0