from the first time I met you, I know we will be friends.

okejokej, jag och gabriella har sett lite på filmen "never back down" och guud vad dom är snygga!

Nu väntar vi på att Sofia ska komma hit, hon ska färga mitt hår. WIHOOO, jag hade glömt att olivia, som brukar färga mitt hår, har brutit handen. Men det är lurre , Sofia ska fixa det idag. Så vi får se om jag komemr bli nöjd eller ångra det som bara den..... Men ska bli skönt att bli av med utväxten iallafall.  Men lite konstigt kommer det att kännas med tanke på hur många kommentarer jag fått pga att dom tycker att jag har en så sjukt snygg färg och alla ba: " hur haru fått ditt hår den där färgen?!". men det blir säkert bra ändå hoppas jag då.

Nu kom sofia så ska dra nu.
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0