Det här är bara början, jag ser inget slut.

yay om 3 dagar äre skola igen, längtar inte. och hur fan tänkte dom emd att man ska börja på en torsdag? !
 dessutom har jag itne fått min lön än så jag är itne glad, hade ju tänkt köpa ny innebandyklubba nu innan säsongen/skolan började men nej det går inte...... åh GÅ OCH DÖ elelr nått.... gladtjej_92

ikväll kommer thess att komma och chilla me mej i lägenheten efter att ´hon dansat typ vid 9 nån gång? komemr bli chill elelr nått, var typ hur länge som hellst som vi var med varandra så de va verkligen på tiden nu! eyy gumman sova över? typ pyjamaspartyyyyy!

och imorrn blirre att vara med linneaA efter träningen som slutar typ där vid 10 nån gång och hon kommer kanske troligtvis sova över? FF FTW!

ajja ska dra mig tillbaka till lägenheten nu, for förbi hos familjen (som bor hos mammas kille) för att äta och jag behövde kolla innebandy tränings-tiderna. sååå...
 
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: linnea

härlig bild!

2009-08-18 @ 18:49:43
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0