vi drar till fjällen, fest hela kvällen

Ska med olivia och hennes familj upp till fjällen. Skit mysigt kommere bli, Jag och Olivia ska åka buss dit, (det kommer ta skit lång tid ) Vi ska vara där till på söndag. vet inte mer vad jag ska skriva, tror det kommer bli JÄTTEROLIGT! ♥



förövrigt suger jag på att packa, blir alltid 10005y6739847695 st väskor, och väskor det är värda saker i äre typ 1½? elelr nått sånt.

Ja just de, sen så blir jag pank också, helt "broke".! Det suger väl då lite grann, men det äre värt!

Nu ska jag sluta skriva, skriver bara massa kludd och ovärt så hejrå.!


så här "söt" och osminkad har jag varit hela veckan <3 skit härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0