time come, time change poeple. I don't like time

kom hem från innebandyn för typ en halvtimme sen, och har käkat pizza nu efteråt, kändes gansak bra.  Har jätte ont i halsen, och känns som jag har någon som trycker på mitt bröst för jag har så otroligt jobbigt att andas.. Sjukt jobbigt. Jag orkar itne!


minpizza <3<3

Håret blev inte så jätte bra, inte som vi hade tänkt oss, men jag får väl nöja mej med det och "gilla läget" typ eller nått, för just nu är jag typ pank. Och jag orkar inte färga om det igen..


Så här seriösa va vi, (min sepemin beror på at jag inte såg ett skit pga av solen, vi satt ute.)

så här ser det typ ut nu.( eller utväxten är inte sådär mörk, den är ljusare.. dåligt ljus bara )



När jag får mina pengar, blire att köpa det här på dirren!

Kommentarer
Postat av: frida

tack så mycket hanna! :)

2009-04-19 @ 23:02:47
URL: http://fridaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0