Tears don't fall

kom nyss hem från skolan,. hade engelska i nationella idag. Skriftliga delen, gick väl sisådär !!!! vi skrev om datorer........ *suck* Vi hade egentligen engelska nu, emn eftersom vi egentligen är ledig på m då vi hade provet fick vi välja om vi ville vara med elelr int. Och eftersom jag ändå är halv sjuk så valde jag att åka hem och vila.


L.äser bloggar på BK och lyssnar på musik. Just nu, denna sukend äre: Bullet for my velentine - Tears don't fall

Ganska roligt att jag har haft lika många besökare 4 dagar i rak nu, prick!  HAHAHAH


såhär seriös, risig, pigg,glad, söt... ehmm... nu vart de fel., osminkad var jag idag.

(och där försvann alla prenumeranter på bloggkoll och alla andra som läser min blogg..... kanske möjligvis alla utom linnea, för hon älskar mig ändå... HAHAHHA)

(för jag och linnea har känt varandra sen vi var så häääääääääääääääääär småååååååååååååååå!)

Kommentarer
Postat av: Daniel k

Ojdå :/ när va du där då? .. Vi måste ha haft tur då =)

2009-04-24 @ 13:35:46
URL: http://danielmk.blogg.se/
Postat av: linnea

vi gillar pr

2009-04-24 @ 13:35:58
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0