I'm free

Så skönt att vi är lediga idag. HAHA hade glömt det, och om det inte varit för linda hade jag typ farit till skolan imorrn, AHAH FAIL! Så tack LINDA!

lasse lind är frän. jag och linda är spejsade som träffqat honom.

Lyssnar på massa bra musik nu. Så tänkte vara snäll och dela med mig av den musik som JAG lyssanr på och tycker är bra.

Erik Segerstedt - knocking on heavens door
Lifehouse - you and me
Seventh Day Slumber - When the children cry
Birds of Prey - Hotel California
Ebba Grön - Mamma Pappa Barn
Bullet for my valentine - Tears don't fall
Kevin Rudolf - Let it rock
3 Doors Down - Here without you
Ryan Cabrera - true
Fall out boy - Dance, Dance
Three days grace - are you ready
Three days grace - I hate everything about you
Breking Benjamin - Follow me
John Denver - Take me home
Hawk Nelson - Bring em out
Cartoons - Witch Doctor

Dom låtar som spelas mest på min spellisat just nu. Jag tycker dom är jätte härliga!


vi är söta, linnea är  bra, ska vara med henne imorrn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0