fly away from me, I don't want you here

OKejokej, fika, tårta och taco. Det är det jag ätit idag, sjukt gott!
Skit mkt folk här, typ över 20 peeps?(fortfarande fölr dom som inte fattat är det personer)
Små kusinerna är så söta, men lite små jobbiga dpå dom är så på och ska bråkas. Fattar inte hur brorsan orkar, skulle ha slagit ihjäl dom om dom höll på så mycket med mig? haha okjeokej, skulle jag inte ha gjort men jag skulle ha blivit jätte sepe.

nu sitter Alfred här breve mig, han är jätte mysig och go. vi lyssnar på heat - 1000 miles. alfred tycker dom är jätte bra! Små barn är så söta.!

Den bilden ritade alfred till mig då jag ar hos dom. Skit sött!!

vi är söta ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket, jag blir så glad :)

2009-04-17 @ 22:43:57
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0