afraid, afraid of being alone

okejoekj, ensam hemma. Får typ panik.! HAHA fail och pinsamt. men sanning.

Så tänkte att ni kunde få höra lite mer sanningar om mig:

Jag är rädd för att vara ensam hemma -  som jag redan berättat, så får jag hallverst panik, tycker det är jätte jobbigt.

Jag hatar lastbilar - seriöst, jag är jätte rädd för lastbilar, dom är ju som så stora och känns bara allmänt läskiga.

Jag blir inte hungrig - Jag känenr inte det där suget efter mat längre, utan äter bara för att jag måste och känenr mig "sugen" asså att jag vill ha mat.. Men jag skulle kunna klara mig flera dagar utan att börja känna mig hungrig.

Jag har dåligt självförtroende - jag har lätt för att tvivla på mig själv och tar jätte lätt åt mig, men jag jobbar på att försöka få det bättre.

Jag är känslig - Har skit lätt för att börja grina till filmer och texter, och om jag ser en film så kan jag relatera det till något som jag tror kan hända och blir jätte rädd.

Jag mår bättre då jag är brun - Haha okej, de där kanske låter lite konstigt, men jag mår så mycket bättre efter sommaren då jag fått sola och är brun. Allt känns som så mycket bättre, har ingen aning om varför. Bara en känsla.


Jag och pengar går egentligen inte ihop - Så fort jag får pengar köper jag upp saker direkt för dom, och sma saker för typ 20-40 kr tycker jag är ingenting så dpom kan jag köpa 1000000 av och tycka att det går ju inga pengar åt de.

Jag önskar att killarna i sverige var som dom utomlands - Ja sant, för killarna utomland(elelr dom flesta) är mycket mer framåt och säger vad dom tycker och tänker, man behöver inte gå runt och försöka lista ut de. Det gör allt så mycket enklare.

Jag hatar falska personer - Jag tycker inte om dom som snackar skit om sina vänner, och inte dom som säger en sak till en person och sen en annan till andra osv.

Min familj är dom viktigaste personerna i mitt liv  - Min familj är dom jag bryr mig mest om, för jag evt att dom alltid ställer upp för mig, hur jävlig jag än varit mot dom. OCh dom är de bästa jag har. Oavsett vad jag gör så älskar dom mig.



Så nu ahr ni fått lite info om mig, ingen aning om det var någon som orkade läsa det där menmen.

Kommentarer
Postat av: marcus

jo jag orkar =D

2009-04-18 @ 23:08:30
URL: http://livetomentjernlund.blogg.se/
Postat av: linnea

jag orkar med, tycker det var intressant=D

2009-04-20 @ 17:27:52
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0