sörbökeskolan,

Tja allihoopa, Nu sitter jag på sörböle skolan i gröna korridoren. Jag väntar på att min vän Towe ska sluta, och på att thess ska komma hit så att jag slipper sitta här och vänta ensam. Har varit höär sen typ 11. Vi slutar nämligen typ sån ti hela tiden så då vart de att duscha och sen dra till älsklingarna: Mia, Olivia,sanna,towe, nääth osv <3 Sen när dom for på lektion for jag upp till Linneas klass, den är fan chill, men den sprar typ också HAHA.Nu vill ajg att klockan ska vara 15.20 då toew slutar!! ;O PUSS PÅ HENNE! Ska nämligen på stan med hon och thess.

HAHA, jag är ovärd och trött och gissa varför: Simon smsade mej typ 7 och jag vaknade ;O jag brukar aldrig vakna, oh jag skulle typ inte ens behövt gå upp föränn 8. TACK FÖR DE SiMON :( Och när jag sa att han väckte mej skrev han bara HAHA typ....!..........'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0