skola,

sitter på skolan nu, vi har lunchrast och jag, anna och kajsa spelade pingis. Jag lämnade in mobilen som pant och nu har jamshid gått och komemr itne tillbaka förän 1 :O :( så jag kan itne få tillbaka min mobil DEPP VAFAAAAN!!!!!


Idag efterskolan blire att vara med Linnea (L)(L) ASSÅ AS PEPP lixom, serri, jag har inte varit med henne sen vi typ börjar skolan. ASså typ inte på en månad, helt sjukt asså!!! Det känns fan askonstigt för förut såg vi varandra varje dag! :O


KYSS PÅ TJEJEN LIXOM!!! (L) :* 
vi har sagt föralltid(L)


haha spåårad tjej (A)  
Lite vi tror ;O ;)
 



bilder från göteborg, faan vad jag saknar klassen asså :(

Kommentarer
Postat av: hannahslinnea

PEPPA, SAKNAT DEJ SOM F-A-N <3

2008-09-17 @ 16:23:34
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0