INNEBANDY!"(L)

Idag ar jag spelat innevandy typ hela dagen :D
först träningsmatch mot caif: Hammarängen -  Clemensnäs 4-2 VI KINGA :D haha, Olovi gjorde första målet, backhand och tunnel, INTE DÅLIGT!! sen gjorde issa ett mål och elina ett tror jag. sen gjorde jag sista :D

Sen vart de att äta pissa på  "mamma mia" med laget, fast de var bara jag, elina, sofia, sanna, olivia och våra tränare: siv och katrin som åt, alla andra banga :(

Sen följde jag Olivia hem till henne och vi typ satt och chilla och prata ett tag. haha KYSS PÅ TEJEJEN ASSÅ! <3

Sen vart de innebandy igen med massa cooolt folk.! :D dom är as bra och jag är typ minst där, alla andra är över  25 minst :O
mitt lag: Niklas, Erik, mariana, jörgen, josef, roger (tror ja :S) och jag.
andra laget: mamma, anders, och massa jag inte kan namnet på (A)
Jg gjorde 3 mål förresten men dom räknades som 5 eftersom 2 av dom var så snygga (A) jag gjorde dagens mål :D! hihihihi (A) sen gjorde niklas 3 mål och typ jörgen 1. men Vi förlorade med:  9-10 :(HAHA men kyss på dom lixom :)

HAHA, aLjH va me mej snart? (A) :D hahaha <3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0