söndag,

var på dop i söndags uppe i pite, jätte söt är lill simon. Det var mysikgt att träffa alla små kusiner och ha värsta talkeet med Linnea :* 
Det kändes det som at vi åt mest hela tidan, haha! först fika, sen middag, sen mer fika, sen glassbomber, tjocka, ja vet!

Sen på innebandyn spårad allt ur, ramlade bakåt efter ungefär 10 minuter och landadejätte konstigt för jag kände direkt att jag fick jätte ont i handleden. Jag fortsatte spela ändå, det borde jag verkligen inte ha gjort! Marcus sa hela tiden åt  mig att gå av och sätta mig och vila, men jag ville ju spela fast det gjorde jätte ont. När det var slut satt jag och marcus och väntade på att mamma skulle komma och hämta oss, Marcus tyckte verkligen att jag skulle linda handen elelr nått för det var blått och svullet där jag hade ont. Sen så när mamma kom sa marcus att vi borde åka till akuten och kolla upp det direkt, så det gjorde vi. Skickades direkt till röntken för att det gjorde så JÄVLA ont.,!! men som tur var det inget brutet, men det var typ en rejäl stukning. 
Så igår for jag inte till skolan för att jag hade så sjukt ont och hade knappt fått sova i söndags, och sen idag så har vi idrott på morgon, och det är ju som lite svårt att vara med i innebandyn med stukad hand. Så jag kommer när näringsläran börjar istället.


Marcus du är BÄST!
tack för att du finns :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0