prov idag,

hahah nu äre så att vi har ett jätte stort so-prov kl. 13.00......... Jag tror ändå de kommer gå bra för mej, jag har fakriskt pluggat typ hela dagen igår... hahaha så om de går dåligt blir jag typ as sur!


Men men, jag har fortfarande jätte ont i magen och jag måste fara till skolan för anledningen att jag har ont i magen är nog för att vi har provet idag. så nu har jag tagit de lugnt på morgon oså så jag ska fara typ nu så hare jätte bra :)

PUSSHEJ.


Dagens låt: Drake Bell - Somehow.

She falls to her knees
Screaming God please
Make something of me
Cause I never wanted anything
 like what I wanna be right now
An angel again
An angel again
Somehow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0