jag har saknat dej,

ja, igår så efter skolan gick jag och Mathilda och köpte en blomma och 3 långa grässtrån (plast) åt Linnea, för hon har ju opererat sej. De va jätte roligt att träffa Linnea, har inte sett henne sen förra onsdagen!

Jag hade tagit med massa böcker åt henne från skolan så hon kan jobba nu medans hon är hemma, sen så tog jag hem hennes stickning så vi satt och stickade på Linneas rum medans vi pratade. De va faktiskt jätte kul! (L)



Pusshej!

Dagens låt: Hinder - Nothin' Good About Goodbye (L)

There's nothing good about goodbye
I could swear I saw you cry
I always knew you'd wind up fallin' harder
There's nothing good about goodbye
Just say
goodbye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0