haha men typ!

Jätte peppad för att spela innebandy ikväll! men så kommer mamma och säger att hon är typ för trött så hon vet inte om hon kommer orka köra. Jag vill verkligen spela innebandy ikväll! Så jag hoppas på att mamma ska bli piggare och skjutsa. annars får jag väl stanna hemma och bolla bara. 

Jag va med Mimmi idag, hon for nyss.   Vi hade kul, vi gick till kiosken och köpte isglass nu hahah.! Sen gick vi och köpte godis, vi är jätte värda.

JAG SAKNAR KEVIN! (L)

image2 Saknar dej jätte, jätte mkt! (L)

+ att jag saknar CR, Pat och Rodd också! (L)

De va 2 månader sen jag träffade er, älskar er mkt. De är ganska otroligt hur mkt ens liv kan förändras på grund av 4 människor! Ni betyder mycket för mej, kom och hälsa på SNART!

Puss och hejva. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0