Leave me out with the waste this is not what I do, It's a small crime and I've got no excuse.

Oj vad länge sen det var jag uppdaterade här. 
Jag har blivit instagram användare istället och lägger bara mest upp bilder där. Det ända jag gör om dagarna är ju typ: Jobba, äta, träna, sova. Typ. Jag och Nadja har börjat hårdträna och gymmar seriöst! Det roliga är att man faktiskt märker skillnad. Vi har tränat i 4 veckor nu, denna vecka som gick gymmade vi 4 gånger(Duktiga tjejer)
 
Sen så kommer jag och Nadja få fara ner till Åre och jobba där. Så det kommer nog bli jätte kul. Vi far nästa söndag -17mars och kommer hem den 1 maj. Så he blir nog kanon. Jag är rå taggad och peppad. Sen så har jag småpanik och jag vill börja packa. He lär bli så sjukt mycket packning, är ändå 6 veckor vi ska vara borta. 
 
Den här veckan har jag hunnit träffa massa fint folk, Vunnit Derby mot hammarängen i Innebandy, firat Julia som fyllde 21 och även jobbat 27 timmar denna helg.(natt, stängning) 
 
Här kommer några bilder(från instagram):
fest hos Julia
 
skoter i önnesmark med Gabbs, Corny och Paps♥
 
 
Nadja min fin gymkompanjon! 
 
hunnit sova på gymmet, uppe med tuppen!
 
Innebandystället, får byta nummer hela tiden, först 13, sen 12. och nu 97.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0