It's easy to believe someone if what s/he's telling you is exactly what you want to hear.

Tjena!
Var ett ganska bra tag sen jag skrev ett riktigt inlägg, men här kommer de! 
 
Det känns som det ända jag gör är att jobba-sova-äta-sova-äta-jobba. Det består typ mina dagar av känns det som haha. Har jobbat 40 timmar denna vecka, och imorgon har jag kvar 9 timmar. Jag ser knappt mina systrar och mamma längre. För när dem är hemma så jobbar jag, och sen så sover jag elelr så är dem i skolan då jag är ledig. Saknar dem lite grann. 
 
Sen något jag gjort väldigt mycket på senaste tiden är att jag spelat gitarr. Strängade om mina två gitarrer förra veckan tror jag det var. (båda saknade varsin sträng!) Och det känns så sjukt skönt och befriande att få spela. Håller på med en låt jag skrev för två år sen, jag skrev den. Sen blev det inte så mycket mer av den. Men nu när jag tog fram gitarren igen så börjar den låten faktiskt låta bra. Spelade den för Nathalie på jobbet(världens sötaste!) och hon är förmodligen den ända som får höra den. Lagomt charmerande va?

Nu ska jag ta och lägga mig och se nån serie eller något, för imorgon väntas också jobb som sagt. 16.00-01.00. Pengar är bra. (och på tal om pengar, så har jag shoppat massa nytt på senaste tiden. Kläder, skor, sjalar, mugggar, mer kläder, jacka, smycken... så ja, att jag jobbar mycket är bra. Men nu är det här inlägget för långt såååå)
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Nathalie :D

Låten var ju hur bra som helst Hannah!! Fler måste ju få höra den!<3:')

Btw vad fin blogg du har!! Visste inte ens att du hade en blogg!?:o

Svar: Haha, nja i sinom tid! haha, du kan få höra den igen ;)
Tackar, har inte du en blogg :)? Jag tycker det är kul med design. Var länge sen jag gjorde en ny däremot haha :)
HannaH Lindgren

2012-12-18 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0