You must not show.

Jaaru, att vakna och vara pigg 07.30 är hyffsat skönt när jag ska jobba dag. Men samtidigt känns det attd et är inget jag vänjer mig vid. Man hinner så mycket på morgon - duscha, fixa sig, dra ut på att stiga upp, träffa Corrny och Gabbs innan dem drar till plugg, och kanske det viktigaste - att äta. Brukar aldrig äta frukost(vet att det är det viktigaste målet på dagen) men jag börjar typ må illa då jag äter direkt när jag vaknar. MEn inte idag, så tummen upp på det. 
Börjar kl 10, så vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess, men kanske ska ta och spela lite tv-spel eller se ett serie avsnitt.
PEACE OUT!

riktigt bra bruttor där←♥→

Kommentarer
Postat av: Christer

Gick det bra att skruva ihop sängen då? =)

2012-03-01 @ 13:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0