100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
24(ska fylla 25)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Corrny ♥

3. Hur lång är du?
176, så hyffsat lång

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The boondock saints - blir aldrig less den!

5. Vem ringde du senast?

Mamma, skulle berättsa att hon glömt börsen hemma

6. Vem ringde dig senast?
Emma, eller från jobbet. Hon ringde kl 01.05 och ville att jag ska jobba nästa helg (Y)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Tack :*

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Typ ringa, har insett att jag hatar sms - man får reda på saker så långsamt!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda, har dem varit i 19 år

10. När såg du senast din mamma?
Innan jag somnade

11. Vilken ögonfärg har du?
Bra fråga, lite random - avgör själva närom är i olika ljus.

12. När vaknade du i dag?
Alldeles för tidigt

13. Vilken är din favorit låt?
Har många, men den som går mest på repeat nu är:
Beside you - Marianas Trench

14. Vilken är din favoritplats?
Torre de La Mora, eller PhiPhi, Eller typ stugan, eller någonstans där vi sov med husvagnen utomlands.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Vägen mellan platser jag tyckler omr

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ojoj, svår fråga. då ska jag vara runt 30, så kanske i en villa med man och barn och ligger och sover.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Det var typ sjukt mycket ändå, monster under sängen, mardrömmar, gå ute i mörkret, vargar, och mycket mer haha.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Cornelia, puss lillstumpan min♥

19. Hur stor är din säng?
1,80, ooch ba för att jag kan så brer jag ut mig hur mycket som helst!

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Sover i typ bara underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 stycken, yaaay!

23. Hur många landskap har du bott i?
1 ändå, västerbotten

24. Vilka städer har du bott i?
Bara skellefte

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota, sommaren, stranden - phiphi. Är barfota så ofta jag kan!

26. Är du social?
Skulle man väl kunna säga, älskar att ha folk omkring mig

27. Vilken är din favoritglass?
Typ ändå piggelin - enkel och jätte god

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Var kladdkaka förut, men glass emd fruktcocktail som man får hos mormor är himla gott också

29. Tycker du om kinamat?
Ja typ, de funkar.

30. Tycker du om kaffe?
Bara med massa socker och mjölk i, omnomnom

31. Vad dricker du till frukost?
Äter inte frukost, men dricker vatten då jag vaknar

32. Sover du på någon särskild sida?
Nja, sover på båda. Men ibland magen

33. Kan du spela poker?
Kan och kan, jag vet hur man spelar men är inte så bra.
Fast vann när vi spelade chicago i uppsala(typ låtsaspoker)

34. Tycker du om att mysa/kela?
NJaaaaaaaaaaaa

35. Är du en beroendemänniska?
Ibland

36. Känner du någon med samma födelsedag som dig?
Känner och känner, vet typ 1

37. Vill du ha barn?
Självklart, men senare i livet

38. Kan du några andra språk än svenska?
Är väl engelska, gick spanska i 3 år - men var bara några ord och meningar som fastnade

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, två gånger. En gång i Spanien 2007 och i Januari förra året här.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, jag älskar havet och alla färger.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Typ mat hahhaa. ÄLskar mat

42. Äger du dyrbara smycken?
Nja, eller har några man fått av mamma på avslutningar och så.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Navy,  Bones, the mentalist, gossipgirl, Merlin, osv osv

44. Kan du rulla med tungan?
Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner många roliga

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
El gitano del amor

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har dem nere i garaget/förrådet

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En ros som hänger på väggen

50. Flirtar du mycket?
Ja, hela tiden ;) ;) ;)

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej, men skulle typ vilja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nope, jag är en mycket duktig förare

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Dödens plats - Stephen Booth

54. Läser du dagstidningen?
Bara när jag är på jobbet=rast och inget att göra

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope

56. Dansar du i bilen?
haha alltid! för där finns det ju så mycket plats för dans hahaha..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rock Klassicker(hatar typ bandit nu för tiden)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Hur jag skulle lösa en grej i tvspelet Castlevania

59. När var du i kyrkan senast?
I februari uppe med kusinerna i Pite. Elias är med i kören så vi for dit.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Anki, Jenny och Inger!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Aldrig "campat" men har sovit 1 natt. Men har campat med Bil och Husvagn i typ 2 månader

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Typ Paps och corrny, kom med godsaker till mig.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Lose yourself - Eminem

64. Har du varit med i tidningen?
Yeees, några gånger

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Jag äter inte konstigsa saker, kan inte äta nått som ser äckligt ut...

66. Vad ska du göra nästa sommar?
Hmm, nästa sommar. Förhoppningsvis resa, eller kanske jobba utomlands. Menmen, vi ser vad livet bjuder på för roligheter!

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa

68. Vad tänder du på hos det motsatta könet?
Asså det är typ olika, folk som vågar vara sig själva, leenden, blickar, rösten. Typ massa olika saker!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ringer oftast ingen, har för vana att hålla allt inom mig själv. Men om jag skulle ringa nån är der nog mamma

70. Har du någon piercing?
Har 5 i öronen, haft i tungan(den ska tillbaka)

71. Din största vinst?
typ 50 spänn haha...

72. Civilstånd?
Singel och trivs som fan mere

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Blogg.se, Facebook.com, hotmail.com, Schematmax, lagsidan.se/rif, och olika bloggar typ

74. Är du fåfäng?
Njaa typ inte, eller ja vet inte... bryr mig ju om utseendet men det är itne allt

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Typ inte, I have messed up but learned

76. Hur gammal är din pappa?
45

77. Vilket är ditt drömjobb?
Typ jobba på ett hotell utomlands som reseledare(som i PLaya Del Sol!)

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Finns mycket jag skulle vilja göra om, typ resa mer, jobba utomlands och så vidare.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Nada

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1) Jag är tv-spelsgalen. Jag älskar att spela tv-spel och kan sitta flera timmar och spela!
2) Jag red när jag var yngre
3) Jag älskar filmen Eough, svårt att säga varför.

81. Svär du ofta?
Ibland

82. Sverige när det är som bäst?
Sommaren, på dagen när det är jätte varmt. Man ligger på en strand och har med sig fika och nån kall läsk. Sen också när det blir kväll och svalnar men man kan ändå gå i shortsh och tshirt och sitter med fina vänner vid älven och bara pratar och har hur mysigt som helst. Eller häng i stugan, man grillar korv eller är nere vid sjön och fiskar.

83. Kan du åka slalom?
Ja det kan jag, har åkt sen jag var plutt

84. Vad har du ätit i dag?
Ingenting

85. Vad har du för utbildning?
Hälsa och idrott - special idrott

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Jaaru, jag är sjuuuukt självkritisk så är nästan aldrig nöjd med någonting. Men jag tycker om mina ögon ibland, dem är fina haha..

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Skulle typ kunna nämna alla koppsdelar och nämna något som jag är missnöjd med på varja(som sagt sjukt självkritisk) men skulle gärna ha lite mindre fett på benen haha...

88. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag alltid lyssnar på mina vänner om det är något, och aldrig dömer.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Att jag tar åt mig alldeles för lätt, kan typ bli ledsen för ingenting=dålig självkänsla

90. Vilken är din favorit karaktär i serier/filmen?
Måste säga Naruto i Naruto, och Ichigo i Bleach

91. Saknar du något?
Ja, det gör jag verkligen

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, om det är folk man har nära till typ.

93. Vad gör dig ledsen?
Finns alldeles för mycket för att räkna upp

94. Vad gör dig glad?
Mycket, från att få ett fint sms, till att vara med vänner, spela tv-spel osv!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Jobba, match och hinna ha ett socialt liv hahha

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Att kl 4 på natten cykla med Linnea från Bergsbyn till Getberget.

98. Vad har du för laster?
Laster?

99. Vem är din förebild?
Min storasyster

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Ty stiga upp ur sängen och göra något vettigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0