It happend, I'm feeling glad - I got sunshine in a bag.

Åt gomat på Valentinos som jag sa i Lördags, och det var huuuur gott som helst! Om ni itne varit dit, far då dit och prova det.

Sen i söndags for jag och mina små syrror och tillbringade lite kvalitetstid med Mormor och Morfar - hur mysigt som helst. Sen så såg vi film när vi kom hem och hade det bara jätte mysigt.

Sen måndag och Tisdag har jag inte gjort nå speciellt, typ spelat tv-spel och varit med Gabbs och Corrny. Jag har förövrigt klarat ut Castlevania - lords of shadows, började spela det i måndags och klarade ut det igår på dagen. Typ sjukt tråkigt att jag klarat ut det, för det var jätte roligt! Men måste säga att jag inte gillade slutet på den...

Så nu får jag lov att hitta nått annat spel att spela!
PEACE OUT!

Maten på Valentino's

hittade denna bild på mormor&morfars kylskåp. 
haha är jag och småkusinerna för VÄLDIGT länge sen!
Måste typ varit 2005 eller 2006(åh, min vanliga hårfärg :( !!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0