Tråkigt test - så ja jag var uttråkad haha.

OM DIG
1. Namn - Hannah Lindgren
2. Bor - Skellefte
3. Syskon - Tre systrar och en bror
du för omkring ett år sedan du för två år sedan du och en bästa vän du som busig du som fotograf du som liten en dag du minns en konstig bild en bild som väcker känslor en plats du saknar någon du litar på någon du saknar någ(ra)on du älskar någon som betyder mycket någon som ger din inspiration någon du tycker om någon du vill träffa någon du tycker är söt någon du tycker är snäll något du vill ha något som får dig att gråta något som är viktigt för dig dig själv nyligen dig själv skrattande dig själv dig själv som lyckligast den du senast fick sms av den du alltid har roligt med den sista bilden på mottagna filer
4. Ålder - 19
5. Född - 1992
6 Ögonfärg - sjukt bra fråga, avgör själva.
ahha jag vet inte vad jag ahr för ögonfärg... FAIL! http://HannaHLi.blogg.se
7. Längd - 176
8. Skostorlek - 39, 40
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - kräfta
11. Hårfärg - rödbrunt + förfärlig utväxt.
12. Födelseort - Eller första hem; usviken

DAGENS..
1. Låt - Marianas Trench - Beside you
2. Saknad - grabb
3. Kläder - ett pår leggings och en gammal innebandykofta.
4. Smink - Au naturel
5. Underkläder - vita spets
6. Mat - en frisco utan ost på kära max med evve
7. Köp - friscoburgare?
8. Göra sen - Ha innebandyträning sen mysa
9. Godis - bilar
10. Pinsammaste - jag gör inte pinsamma saker

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - njaaa
2. Tycker du om godis - förmodligen haha
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - typ ändå itne så ofta
ordet "seriös" existerar inte i våran klass.
4. Äter du oftast nyttig mat - pfft, för sällan hahaha..
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Typ ändå rumpan eller benen...
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - pfft, pass
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Typ ändå, när jag är på bra humör
11. Är du nöjd med ditt förnamn - skulle inte säga att jag var önöjd iallafall
12. Du tycker att du själv är smart - Ibland
13. Vad är det sämsta hos dig - att jag blir arg då nån blir arg på mig typ
14. Vad är det bästa hos dig - Att jag är bra på lyssna och inte dömer nån
15. Har du bra självförtroende - det blir bättre och bättre iallafall
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - alldeles för många
17. Du tycker om att vara med killar - Ja killar är härliga varelser
18. Känner du dina grannar - Nej inte längre
19. Vad har du för färg på dina underkläder idag - Vita
20. Använder du BH varje dag - Ja nån sorts av bh använder jag då minst
21. Svär du ofta - mer än jag borde haha
22. Gillar du skolan - Nej, som tur är har jag ingen mer skola
23. Har du någon gång skolkat - skolka är för veklingar
24. Spelar du något instrument - kan spela gitarr
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Gått: Fotboll, ridning, badminton går nu: innebandy.
segt,segt, segt. sitter på skolan nu och guess what? Har sträckt mig i framsidan av låret, yippiie!! hell no! innebandy <3
27. Har du några tatueringar - nej men vill ha
28. Har du några piercningar - Öronen, har haft i tungan och det ska jag ta om nån dag
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - typ för många
30. Tycker du om djur - dom funkar, men är rädd för stora hundar!

BRUKAR DU...
1. Sova - alldeles för lite
n2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej?
3. Röka - Nope, fattar verkligen itne grejjen med det
4. Snusa - nope, fattar itne de heller
5. Dricka - Ibland, men man kan ha minst lika kul utan att dricka
6. Skada dig - inte med flit
ärr jag har från jobbet
7. Klä dig i svart - ibland
8. Hata folk - nej men däremot gillar jag endel
9. Lita på folk - allt för ofta
10. Skada dig med flit - verkligen inte
11. Drömma mardrömmar - ja
13. Gå i kyrkan - inte så ofta
14. Ljuga - drar kanske lite vitlögner då och då
15. Vilja dö - aldrig på riktigt

NÄR...
1. Åt du senast - en timme sen typ
2. Läste du ut en bok senast - typ igår
3. Köpte du något senast - tyo innan jul
4. Svor du senast - bra fråga
5. Sjöng du senast - jag sjunger inte
6. Klagade du senast - inatt till evve och Nadja haha
7. Klantade du dig senast - typ på jobbet i veckan(inget stort däremot)

HAR DU...
1. För många vänner - Nej, kan man ha de?
2. Förföljelsemani - nej?
3.Någon annan psykisk sjukdom - nej, men jag lider av palindrom
4. Skadat någon - ... Ja men inte med flit!
5. Färgat håret - alldeles för många gånger
6. Några piercnings - Öronen,
7. Några tatueringar - vill ha
8. Egen dator - ja
Gjort bort dig rejält - njaaa


ÄR DU...
1. Snäll - beror på mot vem
2. Snygg - njaaaa ibland
3. Söt - pfft
4. Lång - tillräckligt
5. Kort - nej
6. Klantig - ibland
7. Tönt - pfft, jag är stencool
8. Tjock - tjockast :D
9. Smal - nej, men normal
10. Romantisk - typ inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0