Why do you choose your pain?

Dem två senaste månaderna har jag jobbat som bara den, har inte gjort ett joota annars. Har bara varit jobb som gäller, och det visar sig när lönen kommer vilket känns skönt. Men nu har kroppen tillslut tagit och hunnit ikapp hjärnan. Har inte rört mig utanför huset sen i lördags. I vanliga fall är jag som värsta duracellkaninen, jag kan hålla igång hur länge som helst med 2-3 timmars sömn. Men sen får jag vissa dagar då min kropp inte hänger med, jag måste ta igen dem timmar jag inte vilat och sovit(typ 3 gånger per år, max.). Och det blev nu, så har legat i feber och knappt ens sett tv eller suttit vid datorn. Kändes skönt närom ringde från jobbet och undrade om jag ville jobba att jag faktiskt är sjuk och kunde säga nej, så kroppen äntligen får återhämta sig. Så att jag kan jobba massa mer sen!
PEACE OUT!
Tagit en dusch och sitter och dricker te just nu.
Känner mig lite fräschare iallafall!

Kommentarer
Postat av: Christer

Du får ta och krya på dig =]

2012-02-08 @ 13:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0