Har ingen rubrik

Jaaruu, tar tillfället i akt nu när jag är ledig att verkligen försöka sova ut för att få så mycket sömn jag kan. Funkar rätt bra, men blir dagarna som försvinner. Har lekt lite i photoshop nu sen jag vaknade, och jag blir som förlorad i det. Jag tappar tiden helt och kan sitta i typ en timme och tro att det bara gått tio minuter.

Ska iallafall kanske fara och äta med min bror och hans tjej sen. Eller dem ville ha hämtning från stan och då föreslog jag att vi kanske kunde ta en bit mat. Och dem tyckte det lät som en bra idé, så det kommer nog bli super.

Ska ta och klä mig och göra mig iordning. Ha en kanon dag!
PEACE OUT!

Gamla laget, hammarängen J18. 
Ni var himla bra, saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0