Tryck f5 för guds skull om ni inte ser min nya design!

Ny design igen, nu är den helt klar. Eller jag tror det ialalfall, kommer säkert hitta något litet som jag kan ändra på nu framöver. Men annars måste jag säga att jag är sjukt jävla nöjd! Riktigt snygg vart den jue! Så sjukt stilren, enkel - men så jävla stilren! Sen så skiftar den mellan 3 olika designer(varje gång man uppdaterar sidan(f5)) så kommer nog inte bli less på den här designen på ett tag hoppas jag då! Annars gör det inte så mycket för jag tycker om att göra designer/headers!
PEACE OUT!
gammal bild från när jag spöade gabriella i nå spel på fb!!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto&Musik

sv: Jag tror den är från buttericks faktiskt, haha :)

2012-02-15 @ 09:09:49
URL: http://pladdermf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0