Softly she touches your skin.

Kom hem från jobebt för kanske en kvart sen. Har varit en sjukt lung kväll vilket verkligen har behövts, sen så har alla varit jätte duktiga! Just nu håller jag på att baka, har en kaka inne i ugnen som ska tas ut om en kvart. Det blir nog kanon. Sen så imorrn(idag) blire samling halv 1 för match mot Ume City hemma. Så därför jag bakar, till matchen. Typ duktig tjej!
Så medan jag väntar på att kakan ska bli klar så lyssnar jag på amssa mysmusik(charmigmusik), som jag typ inte lyssnat på sen ett halvår tillbaka minst! Usch vad jag saknat vissa låtar, kan varenda en utantill!
menmen, nu ska jag börja göra garneringen till kakan.
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0