I've had my moments.

Har just varit på kansliet och hämtar grejjer inför matchen på lördag(14.00 på edda - KOM DIT). och fyfaaaan vad kallt det är ute! usch säger jag bara. Och det är typ kallare i bilen än ute så inte så mysigt att sätta sig i bil heller. Menmen, ska ta mig nå att äta sen så blire jobb kl 4 och jobbar till stängning(01.00) med Emma, som varit nere på öppning i södra sverige! Wihoooo. Men hon har sagt att hon komemr va hårdare, så kanske inte blir lika kul som vanligt haha. Menmen, håret just nu är kaooos! å jag inte plattar och fixar till det   övre håret, asså det uppklippta, så sere galet ut!
PEACE OUT!
så här ser då mitt hår ut dåre är nyduschat och helt ofixathaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0