It's gonna hurt bad until its get better.

Igår var faktiskt riktigt trevligt och roligt.Fast kom isäng lite senare än vad jag hade tänkt, men vad gör det om hundra år. Idag sov jag lite längre än jag hade tänkt också, men kroppen behövde det. Är inte helt frisk ännu, så jag behöver all sömn jag kan få.
Lyssnar på massa musik nu som får hjärnan att börja tänka, samtidigt som det är skönt att höra texter som sätter ord på känslor man själv inte kan förklara så någonstans längst in i hjärtat gör det också ont.Tror jag börjar tänka för mycket för att jag är för trött och slut just nu. Blir nog en tidig kväll och imorgon kommer det kännas bättre. Det gör det alltid på morgon.
Sen så är det träning imorn(har inte tränat nu på över vecka) så det ska verkligen bli roligt att få springa av sig lite.
Nu ska jag göra varm choklad och lyssna på mer musik.
PEACE OUT!

Vill tillbaka till stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0