If tomorrow never comes, you should know how much I love you.

Har dejtat världens bästa Linnea idag, först på stan sen så köpte vi hem mat från Wok&Roll, som för övrigt var jätte god! Sen så for vi hem till mig och käkade middag med ljus och fina glas och allt(jätte romantiskt). Sen så chillade vi med chips och godis + nutella(man får vara tjock på alla hjärtans dag!) Nu har hon däremot lämnat mig för hennes riktiga dejt(hennes grabb) Och jag ska ta och dejta Gabbs istället. Se nån film, spela tv-spel och ba mysa! Hoppas alla haft en jätte bra dag, för det har då jag haft, och fortsätt ha en trevlig kväll nu allihopa!
PEACE OUT!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi hjärta:)

2012-02-19 @ 12:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0